2011年11月30日

Duffy迪士尼小熊 化身奇妙魔法師!

香港迪士尼樂園 近期又再出了新衫俾 Duffy 啊!分別有 魔法師服飾 同埋 飛機師服飾,我當然要即刻買俾我嘅 Duffy啦!可惜,當我買嘅時候,飛機師服飾 已經冇哂貨啦...   唯有等佢返貨啦...  今次買咗返黎嘅 魔法師服飾,分別有一件長袍,以及一頂魔法帽。著起長袍嘅 Duffy,睇落幾有型!




戴起埋魔法帽,即時化身一位奇妙魔法師!




唔知 Duffy 會為我地施展點樣嘅魔法呢?




呢頂魔法帽更加有閃燈,按下按鈕,就會閃閃下。




呢套服飾係參照 米奇 嘅魔法師造型,響五週年 飛躍奇妙 活動期間,樂園周圍都可以見到 米奇 以呢個造型現身。我都好鐘意佢呢個造型架,因為真係好有型啊!好耐之前就買左一隻小魔法師 米奇,就等佢同 Duffy 影返張合照先!



沒有留言:

張貼留言