2012年1月28日

2012 追尋夢想之旅!

2012年對我黎講,的確係非常重要既一年。一黎,今年會關乎到我自己既未來,二黎,轉眼間,今年我就會踏入人生的第十八個年頭,變做大人啦!雖然我自己真係唔想咁快大個,要面對種種挑戰同埋困難;不過始終都要面對現實。只好響自己既世界入面維持住純樸既童真。

今年,我會繼續依照本Blog既主題,繼續向著自己既夢想進發!因為我相信「擁有一個夢想並讓它實現,就是生命中一件最美好的事!」




而網誌亦再次換上新面貌啦!今期背景都係依題 夢想 既主題,用了 小小世界 做標題圖片。點解會用 小小世界 呢?其實我都幾鐘意玩呢個遊樂設施,因為坐住船仔,就好似進入一個夢境咁,見到每個人都係快快樂樂,沒有任何煩惱。




而背景就由灰色轉為淺藍色,增添一份快樂既感覺!




另外,本Blog左手邊既資料欄亦有更新。除了之前已經新增既 Facebook 專欄之外,亦加上 「2012 追尋夢想之旅!」 一欄。Click 一 Click,就會轉至呢一篇文章架啦!


沒有留言:

張貼留言