2012年1月26日

一句遲了些少的: 恭喜發財!

唉,真係唔知點解,假期既時間硬係過得特別快...  真係一眨眼,就已經黎到年初四既晚上,快要踏入年初五。之前幾日做左好多野,發生左好多事啊...  星期日入左樂園玩,大年初一就去左拜年,年初二就睇戲,年初三就響屋企溫書,今日年衫四早上就要補習,之後就去左唱K!

龍年黎左咁耐,都未有時間響到同大家講幾句祝賀語添...  在此,同各位講句 恭喜發財、身體健康、大吉大利、心想事成!而我就繼續向著自己既夢想進發!希望各位可以原諒我咁遲先講啦。>_<




講返果日入樂園啦,除左玩得開心之餘,更加收獲豐富,另外仲留意到幾個新發現添!之後既文章再會同大家分享 :)

至於大年初一既早上,其實一個最重要既環節,當然就係收利是啦!果日朝早,爸媽就送左利是俾我啦!不過唔係單單我一個有得收,連 Duffy家族 佢地都有份啊!




大家可能會留意到,Duffy家族 好似有新成果既出現喎!哈哈,當然係年廿九果日響樂園入面買架啦!下次既文章會再講多D關於佢地既事,我之後會儘量努力D寫 Blog 架啦!


沒有留言:

張貼留言