2012年3月12日

應該如何處置它們...?

今日又偷偷地響補習前入一入樂園啦!我諗,我之前話呢排唔入去,都係當我冇講過啦,我都係忍唔到架啦 -_-  下午1:45已經要補習,即係12:45就要走;雖然時間唔算長,不過可以入一入去,就已經好足夠俾我放鬆自己架啦!3月28日開始考公開試,諗住3月26日再入一入樂園,休息一下之後就去衝刺!

1:45就要補習,仲補兩個幾鐘,即係要響樂園入面食午餐啦...  不過又唔想咁早食咁多野,所以就去搵下有咩小食。樂園入面有熱狗、窩夫等等既小食,不過都係因為價錢太貴,買唔落手。最後諗諗下,好似好耐冇食過樂園既爆谷,於是就買左一桶黎食。




我覺得樂園既爆谷都幾好味,價錢相對亦唔係貴。所以小食黎講都係一個唔錯既選擇。而且,個盒仲好靚添!買完之後,就不停口咁食、食、食...  感覺上都已經食左好多啦,所以已經有少少飽,點知一望,竟然好似冇減少過咁!

就咁扔左佢,又好似好浪費咁,所以最後尾就放左入袋拎走。而家拎到返黎屋企,可以點處置佢地呢,我唔知食唔食得哂喎!過點都好,拎到返黎,起碼我可以洗返個盒儲起佢,哈哈!


沒有留言:

張貼留言