2012年3月8日

那些年的 迪士尼黑色世界...

響眾多樂園節慶活動入面,我最鐘意既,就係 迪士尼黑色世界 啦!因為夠刺激,夠過癮嘛!前幾日睇返D相,見返幾年前既 黑色世界,真係令人回味...  2008年,以南瓜王 阿積(Jack) 為主題,周圍都有佢既蹤影!響樂園正門既巨型 Jack 同埋 Sally 裝潢。





連 迎樂路 既旗幟都係以 Jack 同 Sally 做主題。




而街燈就用南瓜 Mickey 同埋 Jack 做裝飾。





樂園入面,美國小鎮大街 既樹上掛滿 Jack 既頭啊!




而牆上亦都放上 Jack 同埋 Sally 既畫像。




城堡前既位置就以 Jack 同埋水井做佈置;正正就係 怪誕城之夜 入面既 其中一個場景!




2009年,以外星人入侵樂園為主題,更新增 宇宙深寒 鬼屋!但係我搵唔返D相=_=  其實我好鐘意 宇宙深寒,可惜樂園之後冇再開放呢個鬼屋...  2010年,以黑巫婆為主題,更有 萬聖節 特備煙花表演!今次就到 魔龍 同埋 黑巫婆 登上樂園正門既位置。





而樂園路燈亦被 魔龍 同埋 黑巫婆 佔據!





城堡前亦變成 魔龍 既據點,我記得 魔龍 仲識噴煙!





2011年,以全新 斷頭騎士 為主題,更新增不同節目及鬼屋!今年相對我就影多左好多相,亦多左入樂園!一入去去就可以見到火車站前放上了南瓜裝飾。




呢年,城堡前就換上鬼樹同埋墳墓裝潢。





美國鬼鎮大街 D鬼鬼。





新增鬼屋 - 黑色馬戲班。




更有矚目既 斷頭騎士出巡!




唔知今年既 黑色世界 活動會有咩新野玩呢?之前既聖誕同埋農曆新年活動,好似因為 反斗奇兵大本營 既開幕,而減少左節目。希望今次既 迪士尼黑色世界 唔會因為 灰熊山谷 而變得冇咁豐富啦!仲有半年,就只好等一等啦!


沒有留言:

張貼留言