2012年3月8日

網誌分類重整!!

先前一個禮拜,日日都好累,所以都冇咩心機寫Blog。其實我係有野想寫架,不過真係太累,最後都冇寫到。唔緊要,一陣間會一次過出返之前想寫既四篇文章;其中兩篇既內容仲會比較豐富添!相片已經上傳左,你估唔估到係關於咩題呢?

而尋日早上,我都抽左少少時間重整呢個Blog既分類。真係不經不覺,由去年11月3日開始,我已經寫左九十幾篇文章啦!唔知第100篇文章寫咩好呢,等我遲D再諗下先。既然有咁多文章,重整一下分類可以另文章分得更加清楚!




重整後,新安排如下:

Duffy迪士尼小熊 - Duffy the Disney Bear
一些有關 Duffy 既文章。

小熊維尼 - Winnie the Pooh
一些有關 Pooh 既文章。

迪士尼趣事 - Fun at Disneyland
一些記述響樂園入面發生既趣事既文章,以介紹性為主。

奇妙感覺! - The Feel of Fantasy!
一些有關樂園,我自己有感而發而寫既文章,以分享感受為主。

樂園事物仔細尋 - Park Discovery
一些以發現樂園得意事物為專題既文章,歡迎大家一齊分享新發現!

迪士尼收藏品 - Disney Collection
 一些有關迪士尼收藏品既文章,亦會分享與樂園無關既迪士尼產品。

我的小秘密 - My Little Secrets
一些關於我自己既文章,例如日常生活所發生既特別事以及一些小秘密。

有趣創作 - Creative Productions
一些紀錄我創作既作品既文章。

隨想隨寫 - Special Thoughts
專門收錄一些與迪士尼無關,平常有感而發既文章。

反斗奇兵大本營 - Toy Story Land
灰熊山谷 - Grizzly Gulch
迷離莊園 - Mystic Point
有關香港迪士尼樂園三個新園區既文章。

迪士尼黑色世界2011 - Disney's Haunted Halloween 2011
迪士尼雪亮聖誕2011 - Disney Sparkling Christmas 2011
迪士尼迎龍接福2012 - Celebrate Year Of The Dragon
有關香港迪士尼樂園不同節慶活動既文章。

Blog消息 - Blog News
有關本Blog資料既文章,就好似呢篇咁。


沒有留言:

張貼留言