2012年3月8日

Winnie the Pooh 最新 Pook-A-Looz 精品!

呢排有便利店出左最新既推廣,儲印花換 Pook-A-Looz 布藝公仔。我唔係成日響便利店買野,不過好彩有媽媽幫手,我要將 Pooh 據為己有!除此之外,同時亦推出左一些 Pook-A-Looz 產品作公開發售,我亦都好快手咁買左返屋企啦!

其中一樣就係 Pooh 滑鼠墊套裝啦!屋企之前用緊既滑鼠墊都已經好殘舊,今次正好可以換左佢。




呢個套裝入面,有滑鼠墊同埋手墊兩樣野。





另外,亦買左兩個File,都幾靚架。




其實響今次便利店做推廣之前,我都已經有一些 Pook-A-Looz 產品。以下就係先前響樂園入面買既 Winnie the Pooh 掛飾公仔。





之前亦有提及過我有一個嗜好係儲記事簿,我都有兩本 Pook-A-Looz 記事簿架!


沒有留言:

張貼留言