2012年3月8日

一齣我非常喜愛的動畫 - Wall‧E

唔知大家有冇睇過 Wall‧E 呢齣動畫呢?都係一 齣  迪士尼‧彼思 既動畫黎,並榮獲 奧斯卡最佳動畫獎。我鐘意呢齣動畫,主要係因為片中既場景、人物等都設計得非常細緻。就好似響太空船上既場景,畫得非常壯麗,讓人有無限既幻想空間。另一方面,片中既主題同埋劇情亦都設計得好好,係一齣富有教育意義既動畫。




其實我有時間的話,都好鐘意上網睇下不同既圖片,儲存起佢地。特別係動畫片既初稿圖,因為真係畫得好靚。今次就分享一下我先前搵到有關 Wall‧E 既圖片啦!

故事講述,2105年既地球;因為人類既過度消費,環境已經逐漸變差,並且不再適合人類生存。




而機械人 威E (Wall‧E) 既職責,就係要清理好地球上既垃圾。佢一直緊守自己既崗位,時間慢慢過去,佢渡過左700年既日子。




突然,有一架火箭船降落到呢個荒廢左既地球上,並放下了 EVE 機械人。EVE 既職責就係要響地球上尋找生長中的植物,證明地球經已回復生機。




響過程中,Wall‧E 同埋 EVE 慢慢成為好朋友。有一次,Wall‧E 將一棵之前搵到既小植物拎俾 EVE 睇。就係呢一刻,EVE 既任務經已完成,佢收起了植物,並進入待機狀態。Wall‧E 唔知道發生咩事,只能夠陪伴毫無反應既 EVE,亦漸漸愛上了 EVE。




過左一段日子之後,火箭船終於返到地球收回 EVE,為了跟隨愛人,Wall‧E 亦上左船,並啟程前往人類響太空中既新家園,Axiom 太空船。




響 Axiom 船上,Wall‧E 繼續跟隨 EVE。




佢地亦響船上經歷了好多不同既事......




可能大家都有睇過呢齣戲,唔知你又鐘唔鐘意呢?假如未睇過既話,都不妨睇一睇,可能會有意想不到既感覺架!最後,送上4張我響迪士尼官網搵到既桌布! :)





沒有留言:

張貼留言