2012年3月18日

小飛象Dumbo - 向天空飛翔!

其實,有好多迪士尼朋友我都幾鍾意;不過呢排就發現自己特別喜愛了一位迪士尼朋友,就係 小飛象Dumbo!我都唔太清楚點解自己突然間會鍾意左佢,我諗係因為佢個樣夠得意,同埋我自己都覺得翱翔天際係一件幾奇妙既事,可能就係咁就鍾意左佢...

其實響 迪士尼樂園 入面,要見到 Dumbo,並唔係一件難事。因為 小飛象 全天候都會響 幻想世界 入面飛翔!( 事實上,我只係坐過 小飛象 1-2次,因為通常都要排好耐隊!)




當然,我地亦可以響 迪士尼飛天巡遊 當中,巡遊隊伍既最頭見到 Dumbo 既蹤影!




我本身唔多清楚 小飛象 既背景故事,亦冇睇過套戲...  頭先響網上睇左一陣,認識一下呢位迪士尼故事人物。而家簡略知道 小飛象 俾人拎左去馬戲團入面,不過就因為擁有一雙大耳朵而俾馬戲團既其他人取笑。之後,響朋友既鼓勵下,忘記他人既取笑,鼓起勇氣,終於發掘到自己可以用耳朵飛行既潛能,成功響馬戲團入面表演!




呢套動畫係響1941年上映,果然係迪士尼經典!有機會的話都想睇下呢套動畫,走進 小飛象 世界!


沒有留言:

張貼留言