2012年4月28日

去迪士尼做足準備! - 編制日程好幫手

唔知大家有冇引象,響 香港迪士尼樂園 就嚟開幕嘅時候,香港政府出咗一個廣告,叫做「去迪士尼做足準備」,教大家點去樂園。仲有首好搞笑嘅歌,我到而家都仲記得點唱 =_=  我今次都要做足準備啦!不過今次個「迪士尼」係講緊 東京迪士尼 啊!

無論係 海洋 定 樂園 都有咁多表演,去之前我真係要睇熟哂啲資料先,廢時到最後白白錯失部份精彩表演或好玩既遊樂設施啦!香港個樂園,去過咁多次,咁熟就話一日玩得哂...  但係去到東京,人生路不熟,個樂園又大香港咁多,唔知玩唔玩得哂!





回想,之前細細個跟爸媽去巴黎,我地連 FastPass 都未識拎,引象中只係不斷排隊,周圍都要排隊。幸好,之前睇過下啲等候時間,大部份都唔洗排好耐!( 佢地好先進,冇論係正常版定係手提版嘅網頁都有得睇等待時間 )暫定嘅攻略就係:拎 FastPass!檢查定表演時間!

但係令我嚇一跳既,反而係 Duffy Meet & Greet,影下相既等待時間...竟然係100分鐘!冇錯,係100分鐘!!可想而次,Duffy 響日本係幾受歡迎。咁究竟到時排唔排好呢...?又或者一早入去,避開人龍 !但係平日去應該冇咁多人掛...




另外,我又響佢地日文版官方網頁搵到新玩意了!就係一個 日程編制系統,可以輕輕鬆鬆幫賓客響去之前計劃好日程。首先要揀你去邊個樂園,同埋邊個主題園區。




之後佢就會顯示嗰個園區嘅所有遊樂設施,只要將你想玩嘅遊樂設施拉過去個時間表就得!




仲可以自己預定玩嘅時間,拉長個框框。下圖係經過 Google翻譯 變成中文,我本身係揀搵 Duffy,但係佢譯得好怪,哈哈!




除此之外,仲可以揀步行、用膳、睇表演、Shopping。講起Shopping,響網上面睇到,傳聞如果要入 Duffy商店,因為太多人嘅關係,係要預先拎籌...  好似又係要等好耐,同埋有限制購物時間,我覺得好恐怖。我唔想等咁耐啊! >_<




講返個系統,再次令我好佩服 東京迪士尼,做任何事都好細緻、周到。所以好相信到時去玩,必定會係一個會奇妙嘅體驗!


沒有留言:

張貼留言