2012年4月28日

星夢奇緣 新體驗 - 飛碟背後的煙火...

曾經有一次,係 迪士尼黑色世界 嘅晚上嚟嘅,當玩緊 太空飛碟 嘅時候,咁啱開始咗 星夢奇緣 煙花表演。響飛碟上,一路轉,頭上一路綻放璀璨奪目嘅煙花,個感覺真係幾浪漫...

尋日又嘗試了一個全新嘅睇煙花體驗,就係響 明日世界 入面睇煙花!本身響燈花開始前半個幾鐘,見到 馳車天地 入口寫住只係需要等10分鐘。最後,我係俾個牌呃咗架,我出返黎嘅時候,煙花已經開始咗。咁就廢時行出去,響 明日世界 入面睇。




畫面嘅主角再唔係熟悉嘅 睡公主城堡,換上了 太空飛碟。的確係別有一番風味,感覺同平時與別不同。以下係我影返嚟嘅相,但係我唔係好識影煙花,有啲矇,唔好意思 >_<  再者,因為煙花係特別為 睡公主城堡 設計,所以好多時都好難捕捉...





臨走之前,我亦不忘影返一張 太空山 與 太空飛碟 嘅合照。




如果你已經睇厭咗 香港迪士尼樂園 嘅煙花,不妨試下,話唔定,你會響 明日世界 入面搵到一份新鮮感!


沒有留言:

張貼留言