2012年4月28日

地球日! 提提自己愛護地球!

其實入樂園,都未必只係可以玩架,隨時都會學到野!之前,曾經試過兩次跟學校入樂園參加 YES Program 通識之旅,途中,每一樣嘅樂園事物,轉眼間就變成了教材,縕含箇中意義。

但係係唔係要俾錢參加呢啲課程先可以學到野呢?當然唔係啦!一年一度嘅 地球日 就已經係一個好好嘅例子啦!樂園每年都會舉辦 地球日 活動,宣揚愛護環境嘅資訊。響樂園入面,睇下 地球日 資料板,可以知道一些樂園響環保方面嘅小秘密。




我自己本身對環保呢個議題都幾有興趣,話哂,我地居住響呢個地球上,我地當然有責任要好好保護我地家園啦!我以前連有 地球日 呢個世界性活動都唔知,但係樂園每年都有有關活動,起碼,我呢一刻會好記得,地球日 係響每年嘅4月22日!

我原本想參加 綠色優悠之旅,聽下更多有關環保嘅小故事!可惜只係星期六、日先有得參加,唔啱時間啦...  尋日響樂園入面都拎到一些與 地球日 有關嘅收藏品,有啲仲係響好意外嘅情形底下獲得!

不過我發現自己同 地球日 都幾有緣!今次剛好趕得切考完試之後 地球日 活動都仲未完結。而上年咁啱又響 地球日 活動期間入咗樂園玩。呢張就係上年嘅時間表。




除了 地球日 嘅收藏品之外,當然亦有其他收藏品啦!不過發現有樣得意野,就係昨天 探險世界 一張新的貼紙或珍藏卡都冇,每一位演藝人員都只係派緊上一期嘅 Donald 卡,哈哈,我而家有好多 Donald!



沒有留言:

張貼留言