2012年4月21日

一個月的約定將要過去...

上一次入去 迪士尼樂園 嘅日子係2012年3月26日。當日,同自己講過,未來嘅呢一個月,就專注於考試吧!響當晚離去嘅時候,我同樂園道別,並約定了響一個月後,4月27日再見。

其實以前嘅我,唔算成日入樂園,通常係兩個月一次,最盡都只係一個月一次。但係由上年9月開始,唔知點解入多左好多,平均兩個禮拜一次。我曾經響2月諗過唔再入去住,但係始終都係忍唔住。可能,我就係喜愛樂園入面嗰種愉快感覺,響呢種環境底下單純地放鬆自己。




下星期五就終於考完試,呢個月以黎我都有偶然寫下Blog,將自己嘅感受以文字抒發。一諗起考試完結就興奮,因為完左就等於暑假開始!的確係一個好漫長既暑假!就等我入多幾次樂園玩,影多啲相先!


沒有留言:

張貼留言