2012年4月14日

Duffy迪士尼小熊 的春日巡航日誌!

呢排溫書溫到累嘅時候,就會上去 東京迪士尼海洋 個網頁,睇下樂園既資料,為到訪做下準備之餘,就係要幫我打打氣!因為真係諗起就開心,好期待當天既來臨!響日文版官方網頁入面,有一個 Duffy之旅 咁既按鈕,Click左之後就會跳到去一本屬於 Duffy 既春日巡航日誌!




佢地每日都會更新,放一張相上去,係有關 Duffy 嘅春日之旅。呢個網頁好靚,整到好似一個月曆咁。




而每張相都有附上一段短短地嘅文章,記錄低 Duffy 經歷過既野! 可惜我唔識日文,之前學過下但都不太成功,而家只好靠翻譯網站理解...




上面啲相都影得好靚!大部份都係有關 Duffy 同朋友仔 ShellieMay 嘅旅程。








另外亦有部份係有關 春日巡航 活動中特備節目嘅相片。





亦有相片係展示 東京迪士尼海洋 樂園嘅景色。







我好鍾意呢張相!啲燈光好燦爛啊!




如果我都可以影到啲咁靚既相就好啦!不經不覺,兩個禮拜既緩衝期快要過去,星期一就要再次應考了!星期一考既係數學,繼續祝我自己考試成功!都係嗰句,4月27日一考完最後一科,就衝入樂園玩!響呢段期間都未必會寫Blog住,考完試後先再寫,希望大家見諒 >_<


沒有留言:

張貼留言