2012年5月16日

我最喜愛的十大 迪士尼朋友!

響諗唔到寫咩好嘅情況底下,我最後決定同大家分享一下我最愛嘅十位 迪士尼朋友!唔知你地會唔會有啲都同我一樣係鍾意嗰位 迪士尼朋友 嘅呢?




1) Duffy迪士尼小熊 - Duffy the Disney Bear

Duffy,響2010年聖誕節嘅時候,香港迪士尼樂園推出了呢隻小熊。其實我都唔知點解,我由細細個開始就好鍾意小熊,可能貪佢地好攬!Duffy係一隻會帶來愛同埋歡欣嘅小熊,佢一推出就令我愛上佢啦!




2) 小熊維尼 - Winnie the Pooh

Pooh同係一隻好得意嘅熊仔,自然就能夠令我鍾意佢。再者,佢傻下傻下咁,每論如何都要食蜜糖,永不放棄!我又係同佢一樣,好鍾意食蜜糖。同埋佢呢種永不放棄嘅性格,令我不得不佩服!




3) 小飛象 - Dumbo

佢擁有一雙大耳朵,能夠響天空中飛翔。其實我好嚮往響天上面自由自在咁飛嘅感覺,一定會好舒服。佢背後嘅故事,同樣係排除萬難,向目標進發,好值得我去學習。




4) 零零 - Zero

一隻響 怪誕城之夜 電影入面出現嘅狗仔。可能係貪佢夠盞鬼啦,飄下飄下咁!值得一提嘅,佢個鼻係一個識發光嘅南瓜黎,好得意!




5) 阿積 - Jack

南瓜王阿積 係怪誕城入面嘅明星人物,負責構思每年萬聖節嘅慶祝活動。好多人都好鍾意佢,而我都係因為佢夠搞鬼而鍾意佢。身為骷髏骨頭人嘅佢仲成日抆自己個頭出黎,好搞笑!




6) 豆豆 - Peas in a Pod

響 反斗奇兵3 入面出現嘅玩具人物。由三粒小豆組成,三兄弟互相扶持。唔知點解總係覺得佢地好得意,所以就鍾意咗佢地啦!




7) 小飛俠 - Peter Pan

鍾意佢嘅原因,主要都係同 小飛象 一樣。再加上,佢飛嘅時候個姿勢真係好型;雙腳合實,展開雙手。能夠自由飛翔,更加可以周圍探險,羨慕啊!




8) 米奇 - Mickey

響 迪士尼樂園 入面,見得最多嘅,就一定係佢啦!成日見,好難會唔鍾意佢嘅...  不過我最愛嘅始終都係魔法師造型,尤其係頂帽,真係好靚!




9) 勞蘇 - Lotso

都係響 反斗奇兵3 出現嘅玩具角色。我真係好鍾意熊仔,所以都有少少鍾意 勞蘇 嘅。但係點解排名咁低,我諗係因為佢太肥...  同埋響戲入面係奸角吧...




10) 史迪仔 - Stitch

我以前曾經都好鍾意佢架,又係因為夠搞鬼嘛!不過可能佢真係太百厭啦,令我慢慢冇咁鍾意...  所以而家只係僅僅上榜咋!如果佢冇咁頑皮的話都唔錯嘅。




好啦,我就分享完我最鍾意嘅十位 迪士尼朋友 啦!咁你地又鍾意邊啲 迪士尼朋友 呢?


沒有留言:

張貼留言