2012年5月20日

迪士尼星級款待2012 - 珍藏卡收藏卡套

星期五去完樂園玩,終於有多啲野可以寫啦!今日一次過送上六篇文章,一日寫咁多篇都真係第一次。為免部份文章會未能顯示於首頁中,所以暫時設定了首頁有10篇,下次更新Blog嘅時候會改返做五篇 :)

上幾次入樂園都冇買野返黎,都唔出奇嘅,周不時就入一入去,未必次次都有新產品推出。就算有新產品,都未必啱心水...  不過今次我就買咗一樣野,就係 珍藏卡收藏卡套。假如佢出卡套,我本身都唔會特別想買。但見到個封面咁靚,又唔係貴,最後就買咗啦!雖然 星級貴賓紀念冊 都有呢張圖,但係呢就細好多...




佢個價錢貼紙係顯示$35嘅,但俾錢時部機就顯示$25。我心諗,減咗$10,都唔會再有折扣啦,所以冇拎會員卡出黎。但我拎緊錢嘅時候,收錢嘅演藝人員姐姐見到我銀包入面張卡,就叫我俾埋佢,點知係真係仲有折架!即係只係$20咋!我好耐冇響樂園入面買野嘅時候,會有覺得抵嘅感覺 XD

返到屋企,睇真啲個封面。有小發現!( 星級貴賓紀念冊 張圖真係太細,所以我一直冇研究過。)原來響右邊位置有 Duffy 啊!不過就好細粒,哈哈。




我鍾意呢張圖嘅原因,係因為佢個背景融合了好多不同遊樂設施。我覺得設計者真係好有心機!





內頁係 睡公主城堡,仲有煙花添!




但係唯一唔好嘅地方係,好難先放到啲卡入去。計埋 奇妙處處通 會員專享嘅六張卡,一套十六張珍藏卡已經放左入去啦!其實仲差一張 翠絲 我拎唔到,搵極都搵唔到...  不過已經搵咗網友同我交換,好快就可以「一家團聚」!




其實,我呢排都有其他野睇中架!前排出了 Pooh 新公仔,Piglet 仲趴響佢身上。見到今次啲質地唔錯,所以都有想買嘅衝動。另一方面,星期五時候見到出了全新BB系列公仔。今次仲有一啲比較少出嘅 迪士尼朋友,我記得有 Boo、奇妙仙子、翠絲 等等...仲有 Dumbo 添!搞到我有想買!不過為了慳錢去日本買野,所以暫時都只好忍住唔買...


沒有留言:

張貼留言