2012年5月20日

細看 獅子王慶典...

上次同大家分享了我對 米奇金獎音樂劇 嘅感覺,今次當然就係到 獅子王慶典 啦!事實上,我覺得樂園係可以再增添多一個劇場表演嘅...  因為只係得兩個又真係少咗啲...  就算唔係劇場表演,都可以係大規模啲嘅街頭表演,就好似以前嘅 歌舞青春熱跳速遞 咁,其實的確唔錯。一個好嘅表演,真係可以響遊客心目中留下深刻引象架。

講返 獅子王慶典,相比起 米奇金獎音樂劇,我更鍾意佢嘅劇情鋪排、互動性、音樂等。俾我嘅感覺係,佢更加似一個專業嘅音樂劇。加上劇場用了中心舞台設計,令人覺得同演出者更加接近。




表演一開始,整個場面係好魔幻,非常震撼。





介紹完角色之後,就正式開始 獅子王 嘅傳奇故事...  刀疤 趕走 辛巴,睇下佢個樣幾奸!




其中一個我鍾意嘅場景,就係 辛巴 同 娜娜 重逢嘅一刻。呢篇文章嘅封面相片就係嗰個埸景啦,俾人夢一般嘅感覺。之後 白鳥 飛了出來,連住絲帶,響半空中旋轉。




當 辛巴 返屋企對抗 刀疤 嘅時候,火焰效果亦係好震撼。




最後大團圓結局,一眾動物一齊跳舞。




值得一提嘅係,表演中嘅四架花車,都佈置得好靚。




要成為一位演出者,響舞台上表演,真係唔係一件簡單嘅事。所以,佢地每一位響背後所花嘅心血,非常值得我地敬佩!


沒有留言:

張貼留言