2012年5月5日

眼仔碌碌搵野玩 - 係時候續會了!

之前響網上見到新嗰封續會郵件,好靚好得意!我等咗好耐,好期待呢封郵件嘅寄黎。但係我有個疑問,就係:假如我提早續會,會唔會冇咗封信?因為我今次決定升級為白金卡,今年生日響酒店入面使用有關優惠。既然決定升級,我亦想早少少續會,想早啲用其他折扣優惠。試過響網上問以上問題,但係就都得唔到一個明確答案。上次響樂園入面問,嗰位演藝人員答得好詳細,不過都係確保唔到封信會唔會寄黎。

所以我只好等待呢封信嘅來臨,之後先去續會啦...我張卡會響6月19日到期,原本以為最快要6月頭先會收到呢封郵件;點知,而家只係5月頭,就已經收到了!咁下次可以入去續了!




不論信封面定係信封底,都幾靚。可能你會覺得信封面設計得好簡單,但其實對眼嗰個位係透明架!對眼係來自入面本書仔,所以真係設計得好得意!




一如以往,入面有一本小冊子、一個回郵信封,同埋一張續會表格。( 雖然佢寄張表格黎,不過咁耐以黎,次次都係入去續!XD )




我覺得最矚目嘅,都唔係呢本 彈弓狗 書仔。反而係書仔入面有關三個新擴建園區嘅介紹,因為見到呢個介紹,感覺上就好似快要來臨咁,令我更加期待!




以前都收過有關 全年通行證 續期以及提前轉會嘅郵件。上年個信封同裡面嘅內容,都係配合返 五週年飛躍奇妙 嘅主題。但係以前嗰啲郵件就好可惜地經已唔見咗啦...





其實 奇妙處處通 只係推出了大約一年多少少,但我已經試過三個類別了!一開頭我係買銀卡嘅,因為感覺上係最抵,唔係因為進園日子,而係因為加少少錢,就可以使用比紅卡多好多嘅拆扣,的確係一個唔錯嘅選擇。




之後,因為有一次同爸媽去 迪士尼黑色世界,要用好友同行優惠,但入場限制較多,就只好加錢轉金卡黎增加可入園嘅日子。




剛剛都講過,今次再升級為白金卡,主要係因為生日優惠。事實上,一張白金卡的確唔平,幸運地我係學生先可以平少少。不過,種種不同嘅優惠累積起黎,相信都會值返嘅!


沒有留言:

張貼留言