2012年5月13日

日本迪士尼商店「尋豆」之旅?!

其實而家考完試,日日都冇咩好做,正常黎講可以多啲寫Blog。但問題係,我冇野好寫=_=    呢排入樂園玩又冇咩特別野...  暫時響入面又冇咩特別嘅小發現...  所以完全係冇話題可以寫!
拖下拖下又星期六...  終於絞盡腦汁諗到五篇文章主題。但尋日行完山又累,整理完啲相都已經累到冇心機寫,最後又拖到今日。

繼續響網上睇下日本嘅資料,今次到日本嘅 迪士尼商店。響佢地網站入面有好詳盡嘅產品目錄,又有好多野想買!但以下嘅產品就特別引起了我嘅注意...




就係 豆豆 公仔啦!仲有分「大豆豆」同「細豆豆」添!回想之前 OK便利店 嘅推廣活動... 真係要超好運先可以拎 豆豆 返屋企...  最可惜嘅就係 香港迪士尼樂園 方面又冇推出 豆豆 嘅產品...  今次去日本 迪士尼商店,終於可以得償所願啦!希望唔會冇貨啦!呢個公仔仲可以拎啲 豆豆 出黎,真係好得意啊!




好啦,又有另一個疑問... ( 我真係問題小子XD ) 有咁多野想買,點先可以安全地拎返哂返黎呢?事關我每次去旅行,出發嘅時候都已經就黎滿... 要諗諗計了...  就算拎得到返黎,都仲要諗下點樣先可以整齊地放置響我間房入面。唔緊要,成個暑假流流長,我大把時間執房,哈哈!


沒有留言:

張貼留言