2012年5月13日

「奇妙處處通」續會小禮物 - 掛帶及徽章

上星期二入去樂園玩,終於續會了!之前提及過,因為想享用生日優惠嘅關係,所以今年選擇了白金卡。白金卡 嘅卡面閃爍著彩色嘅光芒,真係幾靚!當然唔少得一疊我認為係毫無價值嘅優惠券。




每次續會或購買新卡,樂園方面都會送上一條掛帶。另外仲有一套續會專享嘅徽章套裝。今年可以響徽章同一份晚餐之中二選一,我毫不猶疑就揀咗徽章。雖然唔係非常有收藏價值,不過總算可以留為紀念丫。




今年為慶祝新園區 反斗奇兵大本營 開幕,兩份禮物都以 反斗奇兵 為主題。鍾唔鍾意就好見仁見智,掛帶的話,我就鍾意上年嗰條啦,夠色彩繽紛嘛!




至於徽章套裝,我就覺得有點馬虎,只係由 迪士尼朋友 個頭構成。相比起上年嘅 迪士尼飛天巡遊 徽章,設計的確係冇咁細緻。不過背後嘅 三眼仔 背景又幾得意嘅!




上年嘅徽章套裝,係用盒裝住嘅,包裝同每杖徽章都設計得相當精美。





以前「全年通行證」嘅小禮物我都有儲起,但因為好多時都係買新證,所以有幾次嘅小禮物都錯過了... 不過以前啲禮物好似唔太吸引,所以應該都冇咩大損失。唔知下年又會用咩主題呢?灰熊山谷?迷離莊園?定係其他呢?只好拭目以待!


沒有留言:

張貼留言