2012年5月5日

進入幻麗的世界, 探索宇宙的奧秘...

考完試冇咩特別野做,於是拎返之前啲電腦遊戲出黎玩。好耐之前講過其中一隻好幾鍾意玩嘅電腦遊戲,係興建主題樂園嘅。我仲試過響遊戲入面整咗個翻版 沖天搖控車!

今次,我想分享呢個遊戲,係同宇宙有關嘅,名為 Spore。以下張圖就係響遊戲入面影嘅,呢個只係目錄。連目錄都整得咁靚,真係唔怪得我咁鍾意呢個遊戲!




遊戲入面係模擬一樣物種由一個單細胞慢慢進化...  由細胞、野獸、原始部種、現代城市,再去到最後嘅太空,分了五個時期。你可以自己創作不同嘅物種,但玩法都係一樣嘅。整個遊戲亦設計得非常真實,好有邏輯。呢張相入面嘅係一個城市。




當去到最後嘅太空時期,先至係遊戲嘅重點。你可以探索宇宙、同其他超文明物種溝通、佔領人地個星球...  仲有好多唔同嘅內容,所以真係可以玩到好耐架!以下張相就顯示我身處響一個「熔岩星球」入面。




呢個遊戲都買咗好耐了,之前已經玩完大部份遊戲內容。但係之後部電腦死咗,所以冇哂啲儲存資料,要重頭玩過。呢張相就係當時我去到 宇宙中心 嘅時候影。要去到嗰到真係唔易,因為 宇宙中心 嘅周邊全部都係邪惡聯盟嘅佔領區。當你經過,就會立即有佢地嘅戰機走出黎攻擊。




仲有其他有趣嘅宇宙星體,包括黑洞,能夠將你即時送去一個非常遙遠嘅位置。




遊戲中另一樣得意野,就係可以搵到我地嘅 太陽系!當然,又係唔係咁易搵得到!




呢個遊戲真係值得一讚,仔細得恐怖!因為入面可能有超過一萬個星體!同一時間,有部份玩家仲好有心機地整咗一個遊戲百科,非常詳細地講解遊戲嘅每一個細節。遊戲中亦有一些蘊藏的背後小故事,令佢變得更加神秘!的確係一隻好詳細亦好有心機整出黎嘅遊戲,所以我之前一玩就著迷了!


沒有留言:

張貼留言