2012年5月5日

與我的VIP暢遊 香港迪士尼樂園!

呢幾個月,暑期又未到,又冇咩大節日;所以 迪士尼星級款待 嘅出現,都係一個唔錯嘅安排,可以令呢段冇咩特別嘅日子變得不再平凡!特別係呢個活動嘅構思,除了令我地有機會多謝每一位努力嘅演藝人員,同時亦可以俾個機會我多向身邊嘅人送上謝意。再者,樂園又推出 VIP同行優惠,更加俾我地同朋友一齊暢遊樂園。




之前,好多時去樂園的話都係同表姐去嘅。但係佢張全年通行證響上年11月18日過了期,之後就只好自己一個人入去。( 冇錯,佢張證咁啱響 反斗奇兵大本營 開幕嗰日過期,哈哈!)

今次,終於可以同一位朋友入去啦!我地決定星期二入去玩!呢位好友同我一樣都係應屆 文憑試 考生,我地響考試期間都互相扶持...  趁呢個機會向佢送上謝意!亦都響呢到向佢講聲「多謝!」。




唔知大家嘅VIP又會係邊個呢?記得同你嘅貴賓入園暢玩啊!:)


沒有留言:

張貼留言