2012年6月23日

在溫泉旅館中住宿的晚上...

東京迪士尼之旅2012 - 旅程日誌
Day 4  日期:6月10日 (星期日)、地點:乘鞍溫泉




離開山谷坐返私家車之後,我地就開始去當晚住的溫泉旅館啦!車程大約半小時,但係我都已經幾累,所以就同 Duffy 佢地響車上訓覺。去到之後,沖咗個涼浸下溫泉,之後就食晚飯啦!佢地通常都幾早食晚飯同早餐,今次嘅晚飯係傍晚6:30食嘅。一入到食堂,就見到有兩個炭爐,插住一支支嘅魚響到燒緊。





坐到埋位,大部份食物已經響哂到,係好傳統嘅日式料理。有三文魚沙律,同埋好多前菜同小吃。






每人仲有一個小火鍋,用黎煮牛肉黎食。




之後仲有天婦羅送到。




啲魚都燒好啦!不過都幾多骨,食嘅時候要好小心。




白飯任裝,我好似食咗三碗,因為真係好鍾意食飯!而我呢一日亦餐餐都有飯食,正!




飯後水果,蜜瓜一小件 。




食完飯返上去,貪得意同 Duffy 佢地著和服。呢篇文章嘅第一張相係 小Duffy,以下呢張就係 大Duffy。




真係好累... 所以睇多陣電視就訓覺啦...  個枕頭幾硬,我最後係選擇唔用,直接放個頭響床單上面。




下一日又有非一般的經歷... 下篇文章繼續分享!


沒有留言:

張貼留言