2012年6月23日

夏日之中的雪山歷險!

東京迪士尼之旅2012 - 旅程日誌
Day 4  日期:6月10日 (星期日)、地點:乘鞍岳




大家睇到標題大家可能會呆一呆,夏天點會有雪山啊?咁係因為山上嘅積雪溶唔哂,可能要再去到七至八月先會冇哂雪。而我亦都響雪山上體驗了一個非常特別嘅歷險。

當日好早就起咗身,因為旅館係早上7:00食早餐嘅。




早餐都好豐富,先有三文魚;都係要食得好小心,因為都多骨。




之後有我喜愛嘅溫泉蛋!




仲有其他小吃,同埋都有飯,所以都好飽。




食完早餐就趕住要走啦,因為今日去嗰到又係要轉巴士,並且比較疏車,走咗一班車就要等好耐。響旅館個停車場,無意中俾我發現,我地隔離嗰架車上掛咗一隻 ShellieMay!仲有一隻 Pooh 添!




上到巴士啦,都要坐大約四十五分鐘車。同之前嗰日一樣,為咗拎少啲野,我只係拎咗 迷你Duffy 陪我。




上到山啦,周圍都好多雪。其餘同車嘅人主要都係上黎滑雪,得我地係上黎睇風景。




山上有啲係白色嘅積雪,有啲就係綠悠悠嘅草木,好得意。




山上只係得兩座小屋,一間係洗手間,另一間唔知係咩黎。




有部份位置啲積雪都幾高架,變咗做雪牆。





我無無聊聊響雪牆上畫咗一隻 Duffy,哈哈!





有啲樹木響積雪之中生長,好頑強嘅生命力啊!





因為真係好疏車,我地又唔滑雪,係山上係冇野好做嘅。唯有行返落去頭先坐巴士時見到嘅一間小餐館,當係行下山囉!以下呢張相之中,左手邊間屋就係嗰間餐館啦!




響霧中隱約見到一座又一座嘅雪山。呢張相左手邊可以見到有一位單車手,啲路咁斜,相信都會幾辛苦。




行行下見到一棵好高大嘅樹,冇野好做,又影下佢先。




某些位置啲雪溶得快啲,露出原本嘅一舊舊大石。




行咗大約一個鐘,終於都到啦!




入面有一個暖爐,但冇開到。




天氣都幾凍,如果唔係啲雪邊有溶得咁慢,所以黎到呢間小餐館,立即叫杯熱朱古力取下暖先!




真係好疏車,響呢到都等咗好耐車。




搭巴士落山嘅時候見到遠處翠綠嘅山巒,加上天氣唔錯,又係一個靚景!





返到落山,再一次,一家團聚啦!


沒有留言:

張貼留言