2012年6月19日

飄零燕莊園 - 花兒綻放的情景

東京迪士尼之旅2012 - 旅程日誌
Day 2  日期:6月8日 (星期五)、地點:山梨 飄零燕莊園




響莊園入面,可以睇到好多種類嘅花。雖然我地去嘅時候都未係最好嘅時機,有部份花圃都未有花,不過都已經好多花可以睇,目不暇給!第一個賞花點就係玫瑰長廊啦,佢係園住一個小山岳而建嘅。






入面掛咗好多唔同顏色嘅玫瑰,令我覺得好驚訝!( 我一直都以為只係得紅色嘅玫瑰,因為我只係見過紅色 -__- ) 


















話說當日嘅天氣都唔錯,都幾適合遊園賞花。






離開玫瑰長廊之後,就黎到一條賞花徑,裡面有多啲品種嘅花。













我個人黎講,覺得白色嘅花係最靚嘅,因為俾我嘅感覺最清純。以下呢張相入面一支支小白花,咁啱仲影到有蜜蜂採花蜜添!




呢個莊園啲園藝都設計得唔錯,好有心思。






返到去小鎮周邊,仲有一層層嘅薰衣茸!






真係有好多好有趣嘅品種,我平時都冇咩機會睇花...




最後一站,就黎到溫室啦。




一入門口就有一大棵枝葉,見啲葉幾靚就影低咗佢。




又有好多有趣嘅花種。











而我覺得最得意嘅就係呢朵又紅又白嘅「士多啤利奶」花,哈哈!




溫室入面有一個小屋模型。





呢到更加開放俾人租黎舉行婚禮,可以見到啲華麗嘅佈置。




盡頭嘅禮台之上仲有一對愛神像。




呢一日主要都係坐車為主,去完呢個莊園就繼續坐車去當晚住嘅酒店啦...


沒有留言:

張貼留言