2012年6月19日

優悠的郊外晚上...

東京迪士尼之旅2012 - 旅程日誌
Day 2  日期:6月8日 (星期五)、地點:諏訪




繼續坐車去當晚住嘅酒店,再上高速公路,又有卡拎。




個天開始暗暗地,明明五點都未夠,我已經開始覺得好累...




響休息站去個廁所,再入一入貨。




我的遊走良伴 - 飯糰!我超鍾意食!




之前支檸檬茶飲哂,今次買咗一樽麥茶,啲麥味都幾濃。




好啦!到了當晚入住嘅一間旅館,我從未見過嘅房間佈局!呢篇文章嘅第一張相就係 Duffy 佢地坐響碌架床上面。




同上一日一樣,休息一會之後就出去食晚餐。當日晚餐去了食燒肉 ^_^







又有新野俾我見識!燒爐上放個窩用黎烚菜。




燒肉份量唔係好多,之後又去了食壽司。再一次有新發現,我亦必定要響呢到同大家分享呢個咁正嘅發明!




響呢間壽司店入面,全部都係卡位黎,冇平時嘅一張張椅。而每一張桌,都有一種獨自嘅顏色黎作為標記。迴轉帶上面有一部機,可以落單,叫一啲帶上面冇嘅野食。可見機嘅右手邊標示我地呢張桌係桃色。




落單後,廚房就會開始整啦。整完之後,佢地就會加上桃色盤,再放上迴轉帶。當你見到桃色盤嘅時候,就代表呢碟食物係你專用架啦!響食物黎到嘅時候,部機仲會響,提醒你拎。真係好特別嘅系統,全自動,真方便!




除咗壽司之外,我仲試咗燉蛋同埋綠茶糯米滋。個燉蛋好足料,有蝦、 帶子等。個糯米滋都好好味!





食完野就返酒店休息啦,之後一日嘅行程好豐富呢!


沒有留言:

張貼留言