2012年6月5日

樂園事物仔細尋 - 小小世界廣場

呢篇文章其實好早之前已經想同大家分享,但係成日都唔記得影相!之前終於襯冇咩人嘅時候影低咗落黎啦!平時去玩「小小世界」,玩之前同玩之後你玩留意到啲咩呢?玩之前,通常都會俾「小小世界」華麗嘅外型吸引住,之後就自自然走入去玩。至於玩完啦,行到出黎,又會見到一間細小嘅雪糕屋,聞到香噴噴嘅窩夫味...  但係你又有冇留意到廣場之中嘅裝潢呢?

響廣場中心,有一個碑,記錄了「小小世界」開幕嘅一刻。




但係今次想講嘅並唔係呢樣,而係地面。地面嘅設計往往都好容易被忽略,畢竟我地行路時都唔會望住地面黎行。「小小世界」2008年開幕,過咗咁多年,我都係上年年尾先留意到。=_=




廣場嘅地面原來係一朵花黎嘅!但係佢唔單單係一朵花,八朵花瓣指向八個方向,尖端仲有鋼版,刻有呢個方向有咩城市,同埋離我地幾遠。




果然貫徹了「小小世界」嘅意義,將世界不同嘅地方連在一起!我睇哂八朵花瓣,有幾個地方我都有去過旅行!大家都可以去望一望,睇下搵唔搵到一啲自己所熟悉嘅城市 :)


沒有留言:

張貼留言