2012年6月28日

東京迪士尼海洋 園外記事

東京迪士尼之旅2012 - 旅程日誌
Day 7  日期:6月13日 (星期三)、地點:東京迪士尼渡假區




黎到響 迪士尼渡假區 入面渡過嘅最後一日啦!之前嗰日我就自己同 Duffy 佢地去咗 東京迪士尼樂園;今日同爸媽去嘅,就係我期待已久嘅 Duffy 勝地 - 東京迪士尼海洋!去之前,都係響酒店房入面食返個簡單早餐先。今日除咗飯糰之外,仲有一隻半熟蛋。




今日嘅野飲都係我之前想飲咗好耐嘅野... 我終於飲到牛奶啦!另外,之前講到我想飲嘅紫蔬果汁,今日都飲到啦!





因為今晚唔係繼續住呢間酒店,所以要執定野,將行李寄存響酒店到,去玩完之後再返黎拎返。Check Out後搭穿梭巴士,再響巴士入面影多啲相啦!車尾原來都有一隻黑白 米奇 架!




啲座位上面都有 米奇 頭型。




總言之,就全車都係 米奇 啦!




坐完巴士去單軌鐵路站,就再坐單軌列車去 東京迪士尼海洋站。去到嘅時候係10:15,迪士尼海洋 已經開咗個幾鐘,所以啲人都已經入哂去。




我昨日已經買咗兩日門票,爸媽今日就要買返一日門票啦。




又跳到去離開 迪士尼海洋 嘅一刻啦!因為今日要返出去市中心,所以要早啲走。大約下午4:45,我地就離開,坐單軌列車返酒店拎返啲行李。




原來呢個站都有有關單軌鐵路嘅展覽牌架!




好啦!真係要離開 迪士尼渡假區 啦!就影返張 迪士尼渡假區線 嘅招牌黎做總結啦!


沒有留言:

張貼留言