2012年6月28日

東京迪士尼樂園 園外記事

東京迪士尼之旅2012 - 旅程日誌
Day 6  日期:6月12日 (星期二)、地點:東京迪士尼渡假區




可能因為太興奮,我同 Duffy 佢地一早就起咗身。




去樂園之前,食個簡單早餐先,係牛奶同飯糰。我又俾媽媽呃咗,我本身響便利店想拎一盒我上次飲過嘅牛奶,佢又叫我拎呢一盒,我再三問佢肯唔肯定呢盒係唔係牛奶,佢好肯定咁話係,點知,又係酸奶 =_=





落到去酒店大堂,下面又係有好多有關迪士尼嘅野,先有廣告牌。





有一間專賣兩間樂園嘅商品嘅商店,不過,既然兩間樂園都會去,所以我唔入去睇啦...




商店出面有好大個 米奇。




除咗上面兩塊廣告牌,仲有最新嘅 東京迪士尼樂園 迪士尼復活節奇幻世界 嘅廣告牌。




又有 Duffy 海報!每次見到 Duffy 都會好開心!




有穿梭巴士來往酒店同埋單軌鐵路站,巴士都係經過特別設計架。





其實我地間酒店只係同單軌鐵路站差一條馬路,所以我決定行過去。行嘅時候,影一影個酒店招牌先:東京灣大倉酒店!




去到單軌鐵路站啦!呢到係海濱站。





每個車站內都有 奇妙紀念幣 嘅鑄造機。




我響月台等車時,都不忘影下車站牌。




買咗兩日車票,兩日內可以任坐,仲有紀念車票,係 Duffy 啊!好開心啊!好靚啊!




可能都幾早,只係8:15,所以車上都冇咩人。




見時間幾充裕,又經過昨日去過嘅車站,所以落車整下金幣。




原來車站入面有啲關於單軌鐵路嘅展覽牌,昨晚都發現唔到添!




另外,亦有一幅畫咗整個 東京迪士尼渡假區 嘅畫。




終於都黎到 東京迪士尼樂園站!




響月台上可以隱約見到園內嘅建築物,城堡就最明顯啦,因為夠高嘛。另外右邊亦可以見到 明日世界 嘅 怪獸公司 總部。




車站都係以美式建築風格黎設計架喎!




落到去,可以見到後面嘅 東京迪士尼樂園酒店。




車站門口,有 迪士尼渡假區線 嘅字樣。




離樂園開門仲有半個鐘,但都有唔少已經響到等緊啦。




去到買飛嘅位置啦,等開門就好多人,但係就冇咩人買飛喎。可能大部份都係全年證嘅持有人。





一跳就跳到去夜晚嘅10:00啦!樂園要關門啦!晚上嘅單軌鐵路站,唔知大家見唔見到,中間個鐘上面有一隻 米奇!




搭單軌火車返酒店!




返到去 海濱站,出站時,見到咁啱有穿梭巴士,所以就上咗車。車上嘅扶手都係以 米奇 頭型設計架!




就連冷氣風口都可以見到 米奇 嘅蹤影!




玩咗成日,好累啊!返酒店要好好休息一下,聽日向 東京迪士尼海洋 進發!


沒有留言:

張貼留言