2012年6月2日

一件件精美的紀念品...

其實響樂園入面嘅商店行一行,都可以見到好多好有趣嘅商品。當然,其中最吸引我嘅,就梗係 Duffy 佢地啦!一隻隻 Duffy 掛袋,其實我想買一隻好耐,但佢個袋又好細,買咗都唔知用黎做咩好,所以一直都冇買。




穿著休閒服套裝嘅 Duffy,之前有網友同我講,買一隻 Duffy 毛公仔,加$50就可以買埋呢套休閒服套裝。上次入去,終於都見到了!真係減價得好嚴重,搞到我因為蝕哂而有啲心痛... 




穿著不同服裝嘅 Duffy。因為知道有減價熱潮,所以我都特別睇下價錢。點知發現,飛機師套裝 加咗價!終於有一樣係冇蝕到!=_=




兩隻 巨大Duffy,我成日都會同屋企嗰隻比較。屋企嗰隻,眼旁嘅毛比較長,遮掩咗對眼,搞到對眼好似睇落好細咁! 




除了 Duffy,仲有 Pooh 嘅產品。呢隻之前新推出嘅 Pooh,見啲毛嘅質地好似幾好,都有啲想買。但要去日本掃貨,都係要慳啲錢,去完返黎先再算。




上次篇文章都講過,除了以上嘅 Pooh,仲有呢隻新嘅 Baby Dumbo,我都想買。不過都係因為同一個原因,所以都係唔買住,希望唔會買哂啦!




門口嘅 反斗奇兵 精品,可能好快就會俾 灰熊 所取代...




不過我又有一個小發現,就係呢隻彈弓狗!可能出咗好耐,只係我冇留意...  佢個盒係同 轉轉彈弓狗 排隊區個盒一樣架!




講起商品,唔知 灰熊山谷 嘅新商品會係點嘅呢? 0_0


沒有留言:

張貼留言