2012年6月21日

在暸闊的湖畔上踱步...

其實睇我個Blog嘅網友,相信大部份都係同我一樣係鍾意迪士尼嘅朋友。可能大家嘅著眼點都係 東京迪士尼渡假區,未必對呢啲郊外行程有太大興趣...  我都明白到呢一點,不過我又唔想跳黎跳去咁寫...  我係響 Day 5 先去到 東京迪士尼渡假區 嘅,而家已經寫到去 Day 3,大家再俾啲耐性,我啲文章會出得快啲架啦! >_<  

東京迪士尼之旅2012 - 旅程日誌
Day 3 日期:6月9日 (星期六)、地點:諏訪




訓完一覺,Duffy 佢地又即刻望兇窗睇風景,出面係一條馬路。雖然話就話係小鎮,但係條馬路都幾繁忙、幾多車架!





旅館有小型自助早餐,有飯食啊!Good!




食完早餐就離開旅館,坐車繼續我地嘅行程。中途駛經呢條馬路,旁邊有一棵棵嘅大樹,好優美。




坐車又冇咩野做,又影下相先!呢張相,上次同 Pooh 去日本,都有影過架!




好快就到達我地今日嘅第一個景點,諏訪湖畔。平時講起湖,都係一啲細細個,好快可以環繞一周嘅湖;呢個湖就真係非常之大,就算坐車可能都要半個鐘先行到一圈!當日去到都幾大風,所以即刻著返件褸。




有一架架嘅艇仔泊咗響到,一字排開。每架艇仔上面仲有編號。




去到湖嘅另一邊,有一架舊嘅火車頭放咗響到。




佢都幾大架,平時見到嗰啲都冇大架。




火車編號,D 51 824。




仲可以上去駕駛艙參觀,不過就頗為污穢...




湖嘅呢一邊仲有一啲天鵝造型嘅遊覽船,有大有細。




個天暗暗地,風亦大得令樹葉隨風飄揚。




湖畔上有一條小徑,徑嘅旁邊仲有一啲藝術品。





下一個景點離我地好近,之後我地就上車出發啦!下篇繼續!


沒有留言:

張貼留言