2012年6月27日

郊外的最後景點 - 日式城堡

東京迪士尼之旅2012 - 旅程日誌
Day 5  日期:6月11日 (星期一)、地點:奈良井宿, 松本




Good Morning!可能太早,Duffy 佢地好似未訓醒喎!




今日又要一早起身食早餐,7:30食。呢次比係之前嗰日嗰次冇咁豐富,不過份量少啲都係一件好事黎。




除咗小吃,都有白飯。而我最喜歡嘅就係呢兩舊蛋啦!




臨走前,再出去影下相啦!





今日天氣都唔錯,陽光普照,真好!




之後我地去咗之前嗰日冇去到嘅寺廟。





寺入面嘅天花板畫咗一條龍。




寺入面嘅大鐘,敲起上黎都幾響。




真係要走啦,去旅館拎行李上車。趁最後機會影下旅館亭園嘅佈置同埋上樓嘅木樓梯。





旅館方面送咗一張明信片俾我地,上面幅畫好似嗰啲摺紙藝術咁,好靚。




之後就坐車出發啦。返東京時經過一個叫松本嘅城市。市入面有一座以前遺留落黎嘅日式城堡,所以我地去咗參觀一下。





城堡周邊都有好多古建築。





入場會有參觀指南,亦可以蓋印留念。





入城堡啦!入面有好多好斜嘅樓梯,要好小心咁行。






牆上有好多箭窗,俾士兵放箭攻擊想入侵嘅敵人。另外亦有一啲大窿,唔知係唔係用黎扔炮彈出去。





一啲小窗可以望到出面嘅景色。我而家就睇風景,但以前啲士兵就係用黎睇戰況。





城堡入面有好多支柱。




呢啲可以伸展出去嘅木簷都幾得意。




城堡入面有不同嘅展品,其中有士兵鎧甲。





另外亦有掛畫等嘅展品。




上到頂樓,又可以睇風景。




又再一次可以望到遠處嘅一啲雪山!




城堡入面嘅佈置都模擬返以前嘅情境。




離開之前,響閣樓上再睇下城堡周邊嘅花園。




參觀完城堡,就正式啟程返去東京啦!下篇文章繼續。


沒有留言:

張貼留言