2012年6月27日

返回大都會的路程...

東京迪士尼之旅2012 - 旅程日誌
Day 5  日期:6月11日 (星期一)、地點:諏訪




上高速公路時,又要拎卡。




媽媽買咗罐蘋果汁,不過我覺得太甜。





之後我地離開高速公路,返咗去Day 2夜晚去嘅嗰間壽司店食午餐。





之前介紹過嘅先進點餐系統。





其實我都幾鍾意飲蔬果汁,但香港唔太普遍。上次去日本飲過一種紫蔬果汁,但唔知點解得返細盒裝。所以暫時飲住呢盒先啦,都唔錯。






食完午餐,就繼續我地嘅路程,中途遇到火車經過!





響重新上返高速公路之前,我地去咗一間酒鋪。店外有好多得意嘅擺設。






又有上一次講過嗰個代表酒鋪嘅波。




店嘅隔離仲有一棵好老嘅松樹。




我地入去啦!入面亦有好多同酒有關嘅擺設。






放咗好多不同種類嘅酒。




離開酒鋪之後,上返高速公路繼續我地嘅路程。




又買咗一支野飲,呢個我之前都好鍾意飲,但係今次飲好似唔同咗味,或者係我自己嘅口味轉咗啦...





我地繼續邁向 東京迪士尼渡假區!好期待啊!


沒有留言:

張貼留言