2012年6月24日

重返歷史現場 - 古老和風大街

東京迪士尼之旅2012 - 旅程日誌
Day 4  日期:6月10日 (星期日)、地點:奈良井宿




終於去到當晚住宿嘅地方啦!係一條古老和風大街。全條街嘅每一棟建築物都保留咗佢地好多年前原先嘅風貌。




街上仲有好多流水亭,啲水可以直接飲,不過我就冇試。






行返出少少,係一條火車軌,即時返返黎現代。





呢條大街嘅其中一樣名物,就係呢啲餅,但我覺得不太好食...




路邊有一朵朵綻放嘅菊花,之前去莊園都唔見有。




其中一間屋掛住一個好大嘅波,原來係賣酒嘅象徵黎嘅。




之後我地就去睇另一條都係保留咗原有面貌嘅橋,不過要行返出河邊;經過一個小公園,有一個小型遊樂場,又有一個好似上次莊園嘅嗰個吊波,但就唔係波,只係一個繩結。






見到條橋啦!真係好有古式風味!






返旅館啦!我地住嘅旅館叫做伊勢屋。




入面啲佈置都好古式古鄉。






我覺得最得意嘅係呢把遮,好似拍戲嗰啲,哈哈!




過埋呢一晚,之後嗰日就返東京,去 迪士尼渡假區 啦!所以真係好興奮!


沒有留言:

張貼留言