2012年6月15日

我和Duffy回家了!

為期八日嘅日本旅行終於都完滿結束啦!剛剛響夜晚十點鐘落機。多謝咁多位網友響我地去之前送上祝福,我同三隻 Duffy 都玩得好開心啊!為了答謝大家嘅支持,我一定會努力寫Blog,講述今次旅行所發生嘅事!

同 Duffy 佢地由機場返到屋企... 不過三隻去,就唔止三隻返啦!原本拎咗 大Duffy、小Duffy,同埋 迷你Duffy 去,剩返 巨大Duffy 留響屋企。但係返黎嘅時候,就多咗五位新成員啦!




之前得四隻,好容易分:巨大、大、小、迷你。而家多咗五隻,又要再諗下可以點樣叫佢地...  不過點都好,都好開心,我地嘅 Duffy迪士尼小熊家族 可以擴大!




上一篇文章講到,我會將今次旅行分為五個分類。我會慢慢將逐樣有趣嘅事寫出黎,同大家分享一啲有趣嘅事,希望大家會有興趣睇啦!


沒有留言:

張貼留言