2012年6月15日

東京晴空塔 NanoBlock - 第一回

今日朝早想執野嘅時候,爸媽已經霸佔咗個廳,所以我唯有等下啦。響等待嘅時候,我拆開咗昨日先響 東京晴空塔Tokyo Skytree 買嘅 NanoBlock。




NanoBlock 係而家好熱門嘅積木黎,性質同Lego差唔多,不過就細粒好多,響香港都見過有得買。響 東京迪士尼渡假區 入面嘅兩個主題公園,都有發售一啲 迪士尼朋友 造型嘅 NanoBlock,不過我就冇買。




既然冇咩野做,我就試下砌佢出黎啦!開始時間係11:59。咁砌咪砌囉,點解標題會寫住 第一章 呢?大家請睇落去...




半個小時過去啦,都只係砌到個基座。=_=





之後,半個小時又再過去... 好似又些少進度啦...





但係個問題係,啲積木太細粒,好難固定。好多時成型之後,又會突然間散返。





砌咗個半鐘之後,響多次嘅成型、拆解之後。我已經覺得非常無奈無癮... 所以最後決定放棄!遲啲先再俾心機砌佢出黎啦!


沒有留言:

張貼留言