2012年7月23日

颱風之下逛書展... 有特別收穫!

放榜後,選科後,又再一次進入冇野好做嘅日子!每年書展都會去睇下有咩書賣,本身都已經諗住今日去睇,就算三號風球亦唔會阻擋到我!而今日我最愛嘅收穫,就係呢本 Epic Mickey 英勇米奇 概念畫冊!




Epic Mickey 係一個電子遊戲黎嘅,不過我就冇玩過。我買呢本畫冊,主要係因為我鍾意睇人地畫嘅靚畫,加上入面嘅主題又幾特別,所以就買咗。




原來遊戲入面,米奇 會去到一個叫做 Wasteland 荒廢世界 嘅地方,對付邪惡嘅壞人。最得意嘅係,Wasteland 係以 迪士尼樂園 做藍本,係一個黑暗版本嘅 迪士尼樂園。以下呢張相係其中一幅畫,大家又估唔估到呢個係邊一個遊樂設施嘅黑暗版本呢?




每個 迪士尼樂園 嘅主題園區,響 Epic Mickey 都有黑暗版,以下就係 明日世界。




入面啲內容都好吸引,相信個電子遊戲都會幾好玩;睇完本畫冊之後,我可能會買返黎玩下!我另外仲買咗幾本小說畫冊同埋幾本生活漫畫冊,因為我真係好鍾意睇人地啲靚畫!不過我自己啲畫就唔係咁好,慣咗用電腦整圖;但其實我都幾鍾意畫畫,所以要努力啲練習啦!

我仲有另一個嗜好,就係睇完啲電影之後再買返啲小說返黎睇...  今次我就買咗 愛麗絲夢遊仙境 同埋 小飛俠 嘅英文版,兩套都係迪士尼電影,不過小說嘅係原裝故事,而電影入面通常都有少少改動,就等我遲啲再睇下兩者有咩唔同啦!




事實上,我並冇睇過 小飛俠 套電影,就算有睇過都係好細個嘅時候睇。我一直都好想睇呢套電影,今次係一個好機會,俾我睇呢本小說之餘,再去搵呢套電影返黎睇!( 到最後好有可能都係得個講字,上次講話想睇 小飛象,到而家都未睇! =_= )


沒有留言:

張貼留言