2012年7月23日

空中迪士尼魔法 - 璀璨奪目的煙花表演

出面打緊風,風大雨大,你同我都響屋企都冇咩好做。不過,我就可以寫Blog,你亦可以繼續睇下我分享 東京迪士尼樂園 嘅野,一齊解悶!哈哈!

迪士尼樂園 其中一樣比起其他遊樂場及主題樂園獨特嘅地方,就係有煙花表演。而 東京迪士尼樂園 嘅煙花表演就叫做 空中迪士尼魔法 Disney Magic In The Sky。但因為呢個煙花表演係兩個主題樂園一同共用嘅,所以爆發時並唔係以城堡做中心。事不延遲,一次過俾哂響煙花表演期間影嘅相俾大家睇!














曾經聽人地講過,香港迪士尼樂園 嘅煙花表演係眾多 迪士尼樂園 之中最好嘅。的確,當我睇東京呢個嘅時候,我係覺得比較遜色嘅...  上面講過,因為兩個樂園共用嘅關係,煙花唔係用城堡做中心,個效果係冇咁好嘅;之後,佢嘅規模相對係比較細,每次只係放少少煙花,所以就冇咁震撼;到最後,係個表演長度太短,整個煙花表演唔夠五分鐘就完咗,睇開香港嗰個就會覺得唔夠喉...  但即使佢地嘅煙花唔夠我地好,佢地仲有另一個表演贏我地,究竟係咩呢?請留意稍後嘅文章!


沒有留言:

張貼留言