2012年7月14日

灰熊山谷 開幕盛況!

期待已久嘅 香港迪士尼樂園 新園區,灰熊山谷,今日終於都開幕啦!為咗爭取搭頭班 灰熊山極速礦車,我今日上午8:15就出咗門口啦!由我屋企入樂園大約需要一個鐘,今日入到去嘅時候係9:10。

我個心不斷砰砰咁跳。等到10:00樂園正式開放,就同其他迪士尼Fans一齊衝入 灰熊山谷!( 以下呢張圖係我之後先影嘅,當時咩都唔理要跑入去,仲跑到我好累!)




響 灰熊山極速礦車 入口迎接我地嘅,就係 香港迪士尼樂園 營運副總裁 Mr. Noble。佢帶我地入去嘅時候,一路介紹等待區嘅佈置同埋簡單講述 灰熊山 嘅故事。佢亦同我地一齊坐頭班礦車,我響玩完之後亦有幸同佢合照!




可惜嘅係,灰熊山極速礦車 唔爭氣啊!開咗三班車之後就發生技術問題,去到11:30先重開。以下圖片可以見到有礦車停咗響蒸汽機上山路段,亦有工程人員進行檢查。




今日再入到去西部小鎮嘅時候,發現比起預演日多咗啲佈置。





就連商品車都加咗一個附有商店名稱嘅招牌同埋一個盞鬼嘅標示。





一部奇妙鑄幣機亦出現於黃金量重店嘅旁邊,但今日早上就暫時未能使用。





至於位於 灰熊山谷 入口位置嘅爆谷車,亦未開始賣爆谷。不過我就發現車上有個好可愛嘅裝飾,就係有隻灰熊響到推部爆谷機啊!




而 噴泉山谷 嘅爆發威力,就明顯比起試玩日強咗好多!






隨住新園區開幕,樂園入面嘅招牌同標示都要作出更新啦!果然,反斗奇兵大本營 入口旁邊已經換上新嘅 灰熊山谷 招牌,冇咗「2012揭幕」字樣。




美國小鎮大街 嘅遊樂設施資訊亭,灰熊山極速礦車 亦終於出現啦!



資訊亭內所顯示嘅樂園地圖亦作出更新,灰熊山谷 位置都係冇再寫「2012揭幕」啦!





幻想世界資訊亭 亦有作出更新,不過我就有個小發現,下一篇文章會再分享。返返去 灰熊山谷 嗰邊,迷離莊園 通道今日亦正式開放,以後就可以好方便咁來往 反斗奇兵大本營 同埋 灰熊山谷 啦!





近距離影低 迷離大宅 先!期待下年春天入去仔細參觀!




呢條通道比我想像中長,咁亦即係 迷離莊園 將會比我想像中大啦!




地下有啲類似鞋印咁嘅野,初頭都唔知係咩黎;但之後留心睇清楚個樂園地圖,發現地圖上顯示 迷離莊園 條路中間有啲草叢位,咁呢啲印應該就係將來會變為草叢嘅位置啦。




通道入面亦有啲中型盆栽,個底座都特別設計到配合返 迷離莊園 嘅嗰種主題。




反斗奇兵大本營 呢邊亦有指示牌。有咗呢條通道,呢個園區亦唔再需要提早關閉啦!




在 迷離莊園 內回望 灰熊山谷。




今日響 幸運黃金石小食亭 食午餐,試咗佢個通粉沙律,都幾新鮮,個汁仲好好味添。




除咗長通粉之外,仲有一啲 迪士尼朋友 造型通粉架!




今日亦試咗個奶凍。好多人都話佢好好味,的確係名不虛傳。個甜品杯整到好似啤酒杯咁,見佢咁得意,我又拎咗返屋企!XD




見到呢支所謂嘅蛋白餅好似唔錯咁,就買咗黎試。冇錯,我就係俾佢個樣呃咗。一咬落去,超甜,再加上有一種好怪嘅味,我唔知點形容,總之就係好古怪...  我平時就算唔鍾意嗰樣食物,我都會食埋佢,但呢支野,我食咗 米奇 嘅一邊耳仔就已經唔想再食...  佢得一個好嘅地方,就係上面啲合桃幾好味,我搣哂落黎食。不過都係唔建議大家試...




臨走之前,再影下 灰熊山極速礦車 嘅等待時間先!係45分鐘。




嘩!連單人乘客都要等30分鐘啊!咁就可以知道佢有幾大吸引力啦!




見到 香港迪士尼樂園 不斷咁擴張,真係好開心,好感動...  今日能夠坐到頭班礦車,大家一齊叫,完嘅時候一齊拍手,亦係一個好奇妙嘅時刻。期望 香港迪士尼樂園渡假區 可以繼續成長,繼續提供更多奇妙嘅體驗俾我地!當然,如果可以改埋名做 香港迪士尼渡假區 嘅話,就梗係最好啦!大家應該明我意思架啦!A_A


沒有留言:

張貼留言