2012年7月14日

10隻啦! 10隻啦! Duffy家族再次擴大!

其實有一樣 Duffy 產品我想買好耐,就係 Duffy 掛袋啦!但因為發現 Duffy 肚仔入面個袋原來係好細,我諗唔到買黎有咩用,所以一直都冇買。難得今日咁開心,呢排又咁啱有額外10%拆扣,我都唔理咁多啦,買咗先算啦!




佢坐響到個樣好得意,好似好眼訓咁,哈哈!




除咗 Duffy 掛袋,我今日仲買咗兩本記事簿同埋一袋朱古力。( 事實上,我係見到個袋幾靚先想買,永遠都係見個包裝靚而買。 =_= )




入面啲朱古力佢整到好似一舊舊金塊咁,好特別嘅設計!




去到呢一刻,我都仲未諗到個 Duffy 掛袋究竟可以點用... 唔緊要,佢暫時可以同其他 Duffy 一樣,晚晚陪住我訓覺!


沒有留言:

張貼留言