2012年7月14日

奇妙處處通灰熊山谷禮物, 終於到手啦!

之前預演日冇禮物,都有少少唔開心...  好啦好啦,奇妙處處通 會員終於都有禮物收啦!今日我就好興奮地去咗換領!




呢個狂野趣味相架,只要入樂園去 奇妙處處通會員服務中心 就可以換到架啦!佢話濕少少水會有特別效果,隱藏圖案會出現喎!




好!咁就等我試下加少少水,睇下會發生咩事先!原來係原本白色嘅位置,變成藍色嘅水花啊!





另外嘅3D立體拼圖,就要先入去 灰熊山谷,上網玩一個實地找不同遊戲先可以換領。




其實我有少少唔捨得砌,因為一砌咗就冇得返轉頭...加上先前嘅 NanoBlock 事件令我有咗陰影...  我都驚驚地自己會砌錯或者砌得樣衰,係真嘅話就大件事啦!


沒有留言:

張貼留言