2012年7月2日

自製樂園指南 - 最新製作進度!

兩日前同大家分享咗我想試下自製樂園指南,之前就加咗遊樂設施同食肆編號。過咗兩日假期,呢張自製嘅樂園指南,進度非常良好,各園區嘅資料經已加咗上去!原先我係想跟返現時官方樂園指南嘅六摺,但因為真係唔夠位,所以最後改為設定做七摺。 ( 小提示:Blog系統自動縮小咗張圖嘅大細,Click一Click就可以放大返。)




但係放大咗都未必可以睇得好清楚,所以我放大部份重點俾大家睇啦。





呢個位係 灰熊山谷 同埋 迷離莊園 個位。之前諗咗個方法令張圖清返少少,但係都唔係非常清楚,同埋兩個新區會特別清啲,同原本張圖會有少少唔吻合。




再一次同大家分享一下製作過程。完成地圖上嘅基本標示之後,係時候加左右兩邊嘅園區資料啦!首先係加框。




之後就加上每個園區嘅標誌同名稱。




既然加咗標誌,所以順便跳返去地圖嗰到,響每個區都加返標誌。




因為整張圖嘅物件太多,令到部電腦響製作時會變得好慢,所以我決定分返開地圖同資料。響下面嘅圖都可以發現到,三個新擴建園區嘅園區資料都已經加咗上去啦!迷離莊園 啲資料係我自己作嘅,而其餘六個主題園區就跟返現有嘅樂園指南。





因為 香港迪士尼樂園 官方網頁上啲文字都係複製唔到,所以我只好逐隻字打返出黎...  努力地打字,慢慢就完成埋 探險世界、幻想世界 同埋 明日世界。





為咗遷就返啲位,而家響官方嘅樂園指南上面,美國小鎮大街係響左邊嘅,但因為要遷就返加咗 迷離莊園,所以我調咗過去右邊。而全部七個園區嘅園區資料,黎到呢一刻亦經已完成!




最後就加返個地圖落去,就係呢篇文章嘅第一張圖。另外亦已經加上旁邊同埋最底嘅版權資料;左下角我寫咗 March 2013,因為呢張自製嘅樂園指南係模擬 迷離莊園 開幕後嘅情況;另外響右下角我亦加咗句英文標示,註明呢一份自創作品只係基於個人興趣而製作,並非官方出品。我之後就印咗一張出黎睇下個效果。( 因為屋企啲彩色墨就黎用哂,所以只好印黑白... )




之後繼續落去就係要加埋其他標記同指示,即係 Fastpass、洗手間嗰啲。下一次再同大家分享最新進度!


沒有留言:

張貼留言