2012年7月4日

踏進東京迪士尼樂園 - 世界市集

終於開始講 東京迪士尼樂園 啦!當日,一踏入樂園,就黎到 世界市集 World Bazaar 呢個主題區。呢個區就好似我地香港嗰個 美國小鎮大街 咁,集多功用於一身。

市集嘅入口,掛上咗好大個 東京迪士尼樂園 嘅招牌。因為 迪士尼奇幻復活節 活動進行緊,所以都有啲復活節色彩,仲有 白兔先生!




呢個區都係依照美式建築風格所建設嘅。




除咗個名之外,呢個區同香港最大嘅不同之處就係佢係有蓋嘅。另外仲有一啲唔同嘅地方,例如巡遊路線唔會經過呢到,同埋呢個區係會有兩條分叉路直接通向 明日樂園 同埋 探險樂園,唔需要行到出中間。( 東京迪士尼樂園 啲主題園區,佢係翻譯為 XX樂園,而唔係 XX世界)




之後我入咗賓客服務中心,想拎中文地圖 ( 因為得日文同英文響手 )。無意中發現到,同香港一樣,呢到都會有整個樂園地圖嘅畫。望真啲,佢地以前未擴建時係未有 卡通城 ToonTown  嘅,呢幅畫都冇喎!香港嗰幅而家都係冇三個新區,唔知連 迷離莊園 都開埋之後,幅畫會唔會更新呢?定係好似人地咁都係維持返樂園原貌?睇完呢幅畫,就令我覺得,人地一開始真係已經大過香港好多!




之後去到一個叫 便士拱廊 Penny Arcade 嘅遊樂設施,可以話係一個小遊樂室,入面有啲小型遊戲機,例如足球機。係要另外俾錢嘅,不過唔多吸引,所以我冇試到。




另外仲有好多部奇妙鑄幣機!我響到整咗好幾個!




響市集嘅另一邊,就有一個叫 迪士尼畫廊 The Disney Gallery 嘅展覽。入面展出啲野同香港嘅 動畫藝術廊 差唔多,有啲一樣,亦有啲係香港冇嘅。入面係唔俾影相嘅,我本身唔知 ( 因為香港係俾嘅 ),所以影咗幾張;之後有位演藝人員姐姐走埋黎同我講,跟住我都自動自覺刪除返影咗嗰啲。




去咗 香港迪士尼樂園 咁多次,好多野都已經熟哂。黎到新地方,新得黎又見得返熟悉嘅野,感覺好特別。以下係佢地嘅遊樂設施展示板,同我地香港未電子化之前嘅嗰個差唔多。




另外,世界市集 呢到亦係眾多 迪士尼朋友 同大家見面嘅地方。迪士尼朋友 們都係集中響呢到同埋 卡通城 同大家影相。東京真係多好多不同嘅 迪士尼朋友,不過我影唔到相,因為個個都好多人圍住。

最後,講埋大細,我諗整個區係香港個 美國小鎮大街 嘅一倍,有好多商店,有一間專賣文具,有一間專賣家庭用品。同埋仲可以上樓,剛剛介紹完嘅 迪士尼畫廊 就係響樓上嘅。

下一篇文章將會講嘅係... 一個我覺得同佢身處嗰區有啲不合嘅遊樂設施...請留意,關於兩個主題公園樂園嘅文章,我唔係跟返我嘅行程講嘅,雖然我去之前睇熟咗個地圖,但我最後都係亂咁行嘅。同埋我有啲好玩嘅野玩咗兩次,咁廢時講兩次啦!當然,最精彩嘅野,我會放到最後先分享!嘿嘿!A_A


沒有留言:

張貼留言