2012年7月4日

幻想中恐怖的一面... 幽靈公館...

上一篇講到,我認為呢一個遊樂設施,同佢身處嗰區好似有啲不合。因為 幽靈公館 Haunted Mansion 係恐怖野,同 夢幻樂園 Fantasyland 開心嘅主題有啲相違背。其他地方嘅 迪士尼樂園,都係放響 Adventureland。( Fantasyland,香港譯 幻想世界,東京就譯咗做 夢幻樂園。)




不過幸運嘅係,幽靈公館 外觀個氣勢都唔係好勁,雖然係有少少恐怖嘅氣氛,但係未至於掩蓋咗 夢幻樂園 嘅歡樂。




講到呢個遊樂設施,同 城堡、太空山 嗰啲一樣,都可以話係迪士尼經典,每個地方嘅 迪士尼樂園 都有一個。香港雖然冇佢,不過就有一個我地嘅獨有版本,亦即下年開幕嘅 迷離莊園。




入口同埋初頭嘅等候區都未算話係好恐怖。




不過之後就開始慢慢黎料啦... 先係一個小花園,有荒廢嘅閘門。




一入到去,我第一個感覺係...  嘩!咁似香港 迪士尼黑色世界 個 大街詭異酒店 嘅!可能係因為個背景故事都係差唔多,所以入面嘅佈置都差唔多。




首先黎到一間簡介室,應該係講啲背景故事俾你聽。但我唔識日文,所以我完全唔知佢講咩。呢個就係去 東京迪士尼渡假區 嘅壞處,佢地嘅官方語言係日文。




介紹完之後,個人像變咗骷髏頭啊!




之後就入到去一部升降機,但其實佢唔似升降機...  隱約記得細個嘅時候去 巴黎迪士尼樂園,嗰到就真係好似升降機。以下呢個燭台係響個升降機入面嘅,所以就係話佢唔似,升降機入面點會有燭台!不過個整體氣氛都唔錯,幾凝重。再配合動畫效果,感覺好震撼。




香港 大街詭異酒店 咪又係有部升降機嘅。不過佢係震震下扮郁。而呢間 幽靈公館 嘅呢一部就真係會落下一層架!本身嗰啲正正常常嘅壁畫,亦係慢慢露出佢地恐怖嘅真面目!





出咗升降機後,就黎到上車嘅地方...  雖然有幾盞燈,但都係好黑,不過咁先配合返個氣氛嘛!





呢到啲車個運作模式同 巴斯光年星際歷險 差唔多。不過佢地就冇得自己轉角度,而係預設咗幾時轉去幾個方向。上車呢到都同 巴斯 差唔多,都係自動行道。




入面好黑,同埋車上有喇叭,令你真正置身於故事之中!出到去,出口仲有一啲碑響到... 寫住 Restless Spirits 等嘅字眼...  永不安寧的靈魂... 咁即係...




順帶一提,入面啲演藝人員全部都交足戲...  入面應該係全個樂園唯一見唔到演藝人員笑嘅地方... ( 佢地啲演藝人員真係個個都好好笑容,我覺得好神奇!)

正常黎講,我玩呢個室內遊樂設施嘅時候都唔會影相。一黎係因為好難影,郁得快,又暗。二黎就係留返俾大家有機會時先自己發掘,咩都睇過哂,到當時就冇咗個震撼個感覺,真係冇咁多玩架!

不過有一個遊樂設施,我玩嘅時候真係忍唔住要影俾大家睇。我第一次玩嘅時候,全程都係呆咗... 因為實在太正啦!之後玩第二次時就影多啲相,等我可以永遠記得嗰種震撼嘅感覺!哈哈!嗰個遊樂設施係咩?我最後先會分享,因為係重點推介黎!:)


沒有留言:

張貼留言