2012年7月4日

自製樂園指南 - 終於大功告成!

又過咗兩日!之前嘅自製樂園指南,我終於都大功告成啦!可以見到,除咗原本地圖嘅嗰面,另一面啲資料我都整好咗啦!之前講過係七摺,所以有部份內容我都有調整到。




先講返地圖嗰面先啦!完成上次嗰個階段之後,就係要加返個指南針同埋兩隻米奇手。




好啦,再一次合埋返幅地圖同埋啲園區資料。




之後就係加設施標示,成個樂園都佈滿呢啲標示!




連園區資料上面嘅遊樂設施資料都加埋相對應嘅安全標示啦!




下一步就係加埋解說標示嘅一欄,以及加埋有關嬰兒車同埋吸煙區嘅兩個欄目。




再加埋 唐老鴨、高飛 同埋 布魯托,用黎填返個空位。因為呢張樂園指南係以 迷離莊園 做主題嘅,所以都揀返佢地三個驚驚地嘅樣。




完成一面,就要搞埋另一面啦。大部份都係跟返原先嘅排法,不過就配合返七摺。






個封面我就用咗 迷離莊園 做背景,偵探米奇 做主角,睇黎佢想查清楚 迷離大宅 入面有啲咩喎。不過呢隻 米奇 睇起黎同平時有啲唔同...  因為我唔識點將佢做到有平時官方樂園指南嘅3D效果...




其中一頁,我就特別放咗 迷離莊園 同埋 灰熊山谷 嘅介紹。




其餘兩頁,都跟返平時,只係有些少細微改動。例如響急救站資料一欄,更新返 灰熊山谷 有新急救站嘅資料。





排返好七頁,組合返做一張過先!




好啦,終於都整好啦,有咗呢個模板,之後要改都好方便!咁我就可以整一啲我想做嘅主題,Duffy 啊,迪士尼黑色世界 啊,點整都得!唔知道,大家心目中理想嘅 香港迪士尼樂園,又係點嘅呢?


沒有留言:

張貼留言