2012年7月15日

叢林巡航 - 沿著河流展開探險之旅!

位於 探險樂園 嘅 叢林巡航 Jungle Cruise,其實即係我地香港嘅 森林河流之旅。基本上整個旅程都係差唔多,不過就有啲野係佢地有我地冇嘅...




響等待區入面,可以見到有辦公桌,桌上有好多通信器材,而旁邊就有啲水果響到。咁就證明呢個碼頭係一個好重要嘅港口,結集咗交易、通信等嘅功能。





上船啦!架船同香港嗰啲差唔多,但呢邊啲船設計上比較好...落雨時個蓬唔會滴水,船上啲座位亦冇濕,Good!




同香港差唔多嘅場景我冇特別影低,我只係影咗啲香港冇嘅佈置。首先,呢邊個古廟係響一個洞入面嘅,而唔係戶外;洞內亦有老虎響入面!




香港冇獅子,但呢邊有!佢地仲食緊隻斑馬!估唔到有咁殘忍嘅場面出現!




東京迪士尼樂園 呢邊嘅版本仲多好多大象添!佢地一齊響池塘沖涼!





另外亦有部份香港冇嘅場面,但架船行得太快,我影唔切。其中包括架探險船會經過一個大瀑布嘅旁邊,同埋會有一個土著響河邊餵大象等等。香港個版本新啲,反而就我地有嘅佢地都有...

玩呢個遊樂設施時,我再一次遇到語言障礙;個船長全程講日文,所以我唔知佢講咩。而今次嘅問題亦更加大,因為呢到同香港一樣,船長會響旅程期間講笑話嘅。當全船人都響到笑嘅時候,我就唔知佢地笑緊啲咩,好無奈啊... =_=


沒有留言:

張貼留言