2012年7月15日

東京迪士尼樂園 園內覓食記

去得 香港迪士尼樂園 玩,就知道去樂園一定要帶一樣野,就係水啦!今次去 東京迪士尼樂園,我亦特別拎定一枝水入去,因為驚入面嗰啲會好貴。普遍黎講,主題公園啲消費係特別高,為咗慳返啲錢,我響入面都只係食午餐同晚餐。好彩我近期細食咗咋!雖然只係食咗少少野,但都唔覺太肚餓。

當日真係太興奮啦!玩到唔知時間,轉眼間就去到下午3:00,之後先去食飯。午餐我黎到響 西部樂園 入面嘅 頑熊餐廳 Hungry Bear Restaurant。呢到主要係食咖哩飯嘅,我叫咗個細嘅牛肉咖哩飯。





餐盤上都有特別標記,印有呢間餐廳嘅名稱。




餐廳入面都幾暗,牆上亦掛有不同嘅裝飾,都幾有格調。




咁遲先食午餐,所以晚餐都一併延遲。最後我睇完煙花先食,係晚上嘅8:15。睇完燈花響 明日樂園 附近,咁就廢時行咁遠,去咗 明日樂園 嘅 廣場餐館 Plaza Restaurant。叫咗肉碎蛋飯,附上蝦沙律同埋兩件炸雞粒。飯嘅上面仲有半隻蛋,個蛋黃仲係 米奇 頭型添!




東京迪士尼樂園 啲食物嘅味道都唔錯,不過價錢就...  兩碟飯都係比較細,但係就要大約700日元,亦即港幣$70,唔係太抵...  呢日簡單食少少野就算,但之後嗰日響 東京迪士尼海洋 有爸媽響到,就叫咗好多野食,嘿嘿!


沒有留言:

張貼留言