2012年7月15日

三樣可愛的 Pooh Pooh 商品!

繼續返到黎 東京迪士尼樂園 商品系列,今次輪到我愛嘅 Pooh Pooh 啊!大家估唔估到呢個咁靚嘅 小熊維尼 盒入面,裝咗啲咩呢?




入面係糖黎架!響寫緊呢篇文章嘅呢一刻,我特別試咗一粒。係檸蜜味嘅糖黎架!我好鍾意食蜜糖架!所以呢款糖啱哂我!




呢外亦買咗一條 Pooh 嘅毛巾,隻 Pooh 響到唱緊歌喎!




攤開之後係咁樣嘅。雖然毛巾上嘅圖案比較簡單,但有時候,簡單就是美嘛!




另外亦買咗一個紙巾盒盒套,用黎放響我張書桌上面。其實我想買紙巾盒盒套好耐架啦,之前嗰晚響 迪士尼商店 都有 Pooh 嘅紙巾盒盒套 ;不過我就嫌嗰個唔夠得意,最後終於響 東京迪士尼樂園 買到個返黎。




紙巾盒盒套上面繡咗 Pooh 嘅字樣同埋一隻蜜蜂。




我響 Pooh 間商店到忍唔住買咗好多野,當然就仲有其他啦!下次繼續同大家分享!


沒有留言:

張貼留言