2012年7月27日

踏進 東京迪士尼海洋 - 入口佈置

響 東京迪士尼樂園,入口有 米奇花圃 歡迎你嘅到臨;至於黎到 東京迪士尼海洋,就換上 地球噴水池 歡迎你!我地即將要展開一個環遊世界嘅海上之旅,見到呢個地球,覺得好有氣勢啊!




2011年9月4日,係 東京迪士尼海洋 嘅開幕10周年,有大型慶祝活動。慶祝活動名為 Be Magical!,有 魔法師米奇 做主角,佢地響入口加咗一個好靚嘅裝飾。雖然我地去嘅時候,10週年慶祝活動經已完結,但仍然可以見到入口嘅 魔法師米奇。( 原來我生日之後嘅一日就係 東京迪士尼海洋 嘅生日,咁我以後一定會記得!XD ) 




可以見到我最愛嘅 米奇 造型,魔法師造型,好開心!但其實園方係有修改過個造型,原本個魔法師造型唔係咁樣嘅,不過修改後仲更加有吸引力!




魔法師造型 米奇 係來自電影 Fantasia 嘅,呢到亦可以見到黎自同一部電影嘅 魔法掃把。




我地 香港迪士尼樂園 五週年慶典都係用咗 魔法師米奇 做主角,入口同樣亦有相關佈置;雖然香港嗰個仲大過東京呢邊;但我就都係鍾意東京呢個多啲,你地又鍾意邊一個佈置多啲呢?


沒有留言:

張貼留言