2012年7月22日

灰姑娘城堡的日與夜...

我地有 睡公主城堡,至於人地 東京迪士尼樂園 就有 灰姑娘城堡。因為我地嗰個係參照咗加洲 迪士尼樂園 嘅世上第一個迪士尼城堡,所以比其他城堡係細...  睇慣咗香港嗰個城堡,黎到東京,自然就會覺得人地呢個係特別宏偉壯觀。




由正面慢慢轉去背後,俾大家多角度欣賞一下呢個城堡啦!首先係稍微行過少少。




之後就去到旁邊嘅呢個角度,仲有一棵樹襯托!




最後就係背後,不過我覺得呢個城堡嘅背後冇咁靚...




呢到有條樓梯,就係城堡內 仙履奇緣童話大廳 嘅出口。




城堡背後呢到有一個我最愛嘅 魔法師米奇 雕塑,係之前慶祝 東京迪士尼樂園 20週年嘅禮物。我地香港一開幕就已經有一個,不過就唔係響城堡背後。




樂園中心位置,可以清楚見到城堡嘅正面,而呢到亦有幾個塔樓,就好似真係黎咗一個堡壘。




傍晚時我特別再影多一張城堡嘅相。我覺得橙色嘅燈光好配合黃昏所俾人嘅感覺!




同其他迪士尼樂園嘅建築物一樣,黎到晚上,加上燈光,城堡亦變得特別迷人。




講起城堡,香港嗰個因為要參照返加洲 迪士尼樂園 第一個迪士尼城堡,所以比其他城堡細...  有時候真係一啲妒忌人地啲城堡咁大座咁宏偉,不過我地都有一個賣點,就係我地個城堡有山做背景,係世上獨有架!( 其實我覺得冇咩特別,純粹安慰自己... )


沒有留言:

張貼留言